Reklama
Reklama

Kurzy Přemka Forejta vyvolaly vlnu nevole. Zákazníci mluví o podrazu a zneužití

Šéfkuchař Přemek Forejt čelí kritice zákazníků, kteří si zakoupili jeho online kurzy vaření. VIP členové, kteří za exkluzivní přístup zaplatili vyšší cenu, se cítí podvedeni, když nyní stejné kurzy nabízí v rámci vánoční akce levněji.

Přemek Forejt
Přemek ForejtFoto: Profimedia.cz
Přemek Forejt
Přemek ForejtFoto: Profimedia.cz

Porotce soutěže MasterChef a šéfkuchař Přemek Forejt rozšířil svůj podnikatelský záběr o online kurzy vaření, které začal prodávat na jaře. Za cenu necelých dvou tisíc korun získali zákazníci praktická videa a také přístup do exkluzivní VIP skupiny na Facebooku, kde Forejt komunikuje a vaří prostřednictvím živých přenosů. Právě v této skupině však nyní čelí ostré kritice kvůli cenové politice svých kurzů.

Reklama

Další zákaznice poukázala na nedostatky kurzů z prvních vln prodeje: „Zakoupíme kurz v první vlně. Recepty obsahují chyby (jako správné množství surovin, záměnu mm za cm, počet žloutků a gramáž žloutků). Přemkovu týmu je pomáháme odstranit. Chápeme to, jsme lidi, chyby se dějí. No... A jako poděkování dostaneme kudlu do zad, že si ostatní můžou zakoupit kurzy bez chyb a levněji. Děkujeme pěkně.“

Reklama

Kritika marketingu

Forejtova omluva ale neuspokojila všechny. Jedna ze zákaznic poukázala na nekonzistenci v marketingové strategii: „Osobně nemám problém s cenou, kterou jsem za kurzy zaplatila. Problém je v marketingu, který ti, Přemku, podráží nohy. Marketingová strategie těchto kurzů totiž běží dvěma rozdílnými směry. Jeden buduje ‚VIP‘ komunitu, která má mít pocit výjimečnosti a exkluzivity, což je skvělý moderní přístup k budování sítě pravidelných zákazníků. A druhý směr je zastaralý ‚teleshoppingový‘ nátlakový rychlosběr nových zákazníků. A tyhle dva směry se prostě tlučou,“ zhodnotila situaci.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama